Doprava a vrácení zboží
Zóny doručení
Doprava zdarma! – Nabízíme bezplatné doručení při objednávkách nad 2500 Kč (€100) v rámci České republiky, Rumunska, Slovenska a Maďarska.
***Z důvodu regionálních distribučních dohod může být doručení do některých evropských zemí omezeno.***
Zpracování zásilek
Uzávěrka pro odeslání následující den – Většina objednávek přijatých do 23:00 SEČ bude zpracována a odeslána následující pracovní den. Objednávky mohou být pozdrženy, pokud nelze ověřit doručovací adresu nebo pokud jsou údaje o platbě označeny naším systémem proti podvodům. Hurom Europe nenese odpovědnost za zpoždění zpracování, která nejsou v naší moci.
* V období promo akcí může dojít ke zpoždění odeslání z důvodu velkého objemu objednávek.
Odhadovaná doba doručení:
– 1–3 pracovních dnů
*Vezměte prosím na vědomí, že doba doručení se může v důsledku zpoždění přepravce příležitostně prodloužit.
Potvrzení podpisu – Hurom Europe si vyhrazuje právo vyžadovat potvrzení podpisu při jakékoli zásilce. Náš zákaznický servis nemá oprávnění zrušit požadavek na podpis.
Změny objednávek / žádosti o zrušení – Není možné slučovat více objednávek. Jakmile je objednávka odeslána do skladu, nelze ji zrušit ani upravit. Objednávky se do skladu odesílají denně ve 23:00 SEČ. Pokud zjistíte chybu ve své objednávce, kontaktujte nás co nejdříve. Za zrušení objednávky po jejím odeslání do skladu bude účtován poplatek za přerušení.
Zpoždění dopravce – Hurom Europe nenese odpovědnost za zpoždění způsobená dopravcem. Předpokládané termíny doručení nejsou garantované.
Reklamace poškození při přepravě – Pokud máte podezření, že byl váš produkt během přepravy poškozen, pokuste se zásilku odmítnout a ihned nás kontaktujte na info@hurom-europe.cz. Nevybalujte obsah a ponechte obal v původním stavu. Pokud budeme podávat pojistnou událost, můžeme vás požádat o fotografie poškození. Nový kus vám zašleme co nejdříve. Poškození nebo chybějící zboží musí být nahlášeno do 3 kalendářních dnů od doručení.
Reklamace vadného zboží – Pokud obdržíte odšťavňovač, který považujete za vadný, kontaktujte náš zákaznický servis. Pomůžeme vám s diagnostikou, výměnou nebo ověřením záruky.
Pravidla pro odstoupení od smlouvy
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od smlouvy, kterou jste s námi uzavřeli, do čtrnácti (14) dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí čtrnáct (14) dnů ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba, která není přepravcem zboží, převzalizboží. Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte společnost Hurom Czech s.r.o. informovat o svém rozhodnutí, že chcete odstoupit od této smlouvy, prostřednictvím jasného prohlášení.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
V případě vámi objednaných a samostatně dodaných produktů začíná lhůta pro odstoupení od smlouvy běžet dnem, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba (nikoli přepravce zboží) převzali poslední námi dodané zboží. V případech, kdy jste si objednali zboží sestávající z několika částí, začíná lhůta pro odstoupení od smlouvy běžet dnem, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba (nikoli přepravce zboží) převzali poslední část dodávky zboží.
Vrácení zboží zakoupeného pouze na Hurom-europe.cz – Přijímáme pouze vrácení přístrojů zakoupených přímo na www.hurom-europe.cz. Pro produkty zakoupené jinde kontaktujte příslušného prodejce.
Důsledky odstoupení od smlouvy
V případě, že odstoupíte od této smlouvy, vrátíme vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi vrácené zboží, všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku vámi zvoleného způsobu dodání, který není standardním způsobem dodání námi nabízeným). Pro vrácení peněz použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při nákupu.
Vrácení peněz můžeme zadržet nebo odmítnout, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nepředložíte důkaz, že jste zboží vrátili, podle toho, co nastane dříve.
Pokud chcete svou objednávku vrátit, zašlete prosím našemu týmu žádost o vrácení e-mailem. (e-mailová adresa: info@hurom-europe.cz) Mějte po ruce číslo své původní objednávky, abychom mohli získat údaje o vaší objednávce. Poté obdržíte zdarma štítek pro vrácení zboží, který vám umožní produkt vrátit. Produkt musí být vrácen kompletní s veškerým příslušenstvím. Pokud bude produkt vrácen ve stavu, který není výsledkem manipulace nezbytné pro ověření jeho povahy, vlastností a funkčnosti, vyhrazujeme si právo požadovat náhradu za případnou ztrátu hodnoty, která z toho vyplývá.
Vezměte prosím na vědomí, že při vrácení elektrických spotřebičů, které přišly do styku s potravinami, může být z částky refundace odečtena příslušná částka, pokud na zařízeních zůstaly zbytky, které představují hygienické riziko, např. zbytky potravin, které nebyly odstraněny.
Výše odečtené částky závisí na míře znečištění a následném snížení hodnoty. Pokud je zařízení vráceno ve stavu silného opotřebení nebo znečištění a nelze jej repasovat nebo znovu prodat jako nové, může být odečtená částka výrazná.
V případě odstoupení od kupní smlouvy nebo vrácení zboží je zákazník povinen vrátit všechny dárky nebo reklamní předměty, které v rámci tohoto nákupu obdržel, v plném rozsahu a v nepoužitém stavu. Pokud dárky nebudou vráceny nebo budou vráceny poškozené, vyhrazujeme si právo odečíst hodnotu dárku od částky refundace.
Hurom nepřijímá vrácení bez autorizace. V takovém případě vám bude účtována přeprava zpět. Za ztracené nebo poškozené zásilky při nedodržení postupu neneseme odpovědnost.
K 12.11.2025
Aktualizace: Revize směrnice o vracení produktů, jejichž hodnota se snížila. / Revize informací o poplatku za zpáteční dopravu.