Od roku 1974 – v srdci dnešního Huromu existuje jen příroda a zdraví.
„První na světě“
„Jak můžeme lidem pomoci konzumovat ovoce a zeleninu zdravějším způsobem?“ Tato otázka nás vedla skrze tisíce testů a rozsáhlý výzkum. Výsledkem našeho neochvějného úsilí o podporu zdraví bylo vytvoření prvního odšťavňovače na světě.
Tím to ale neskončilo. Vedení vírou v zachování přirozené barvy, chuti a živin z ovoce a zeleniny jsme jako první na světě vyvinuli technologii pomalého lisování – lisování při nízké rychlosti a teplotě, které plně uchovává nutriční hodnoty.


„Díky technologii“
Uvědomili jsme si, že pokud je používání odšťavňovače nepohodlné, lidé budou méně motivovaní udržovat zdravější životní styl. Proto jsme se zaměřili na to, aby byl náš produkt jednodušší a pohodlnější pro každodenní použití – a to díky neustálému výzkumu a vývoji s cílem větší dostupnosti.
Toto odhodlání vedlo ke vzniku „Multi-Screw“ systému, který spojuje šnek a filtr do jednoho dílu – čímž se výrazně zjednodušuje výměna filtrů, sestavování, čištění i skladování.
Důvod, proč neustále testujeme a zkoumáme, je jednoduchý – náš závazek vytvářet co nejpraktičtější a nejkvalitnější produkty, které pomohou více lidem žít zdravěji.
Klíčové součásti

Mega Hopper
Pojme celé ovoce a zeleninu – bez potřeby krájení.
Funkce automatického krájení
Snadno si poradí s tvrdým ovocem i odolnou zeleninou.
Typ filtru / Multi-screw
Díky praktickému designu stačí jednoduše opláchnout pod tekoucí vodou.Odolné a bezpečné materiály
Vyrobeno z pevných a bezpečných materiálů pro dlouhou životnost.



„Původní značka“
Od 70. let minulého století si díky našemu odhodlání pro zdraví držíme pověst prvního na světě a zároveň nezbytného pomocníka pro zdravý životní styl. Díky neustálému vývoji inovativních technologií si udržujeme pozici vůdčí značky mezi odšťavňovači a neustále jsme o krok napřed před napodobiteli.
Náš závazek ke „Zdraví lidstva“
Díky důvěře 11 milionů zákazníků po celém světě, kteří oceňují naši vášeň a inovace, se naše produkty dostaly do 83 zemí a naše celkové prodeje přesáhly 2 biliony korejských wonů.
Budeme i nadále rozšiřovat naši produktovou nabídku, abychom lidem po celém světě nabídli různé cesty, jak si udržet zdraví. To je náš smysl a zároveň odpovědnost pro zdravější budoucnost.