Doprava a vrácení zboží
Zóny doručení
Doprava zdarma! – Nabízíme bezplatné doručení při objednávkách nad 2500 Kč (€100) v rámci České republiky, Rumunska, Slovenska a Maďarska.
***Z důvodu regionálních distribučních dohod může být doručení do některých evropských zemí omezeno.***
**Země mimo EU mohou podléhat dodatečným celním poplatkům na náklady zákazníka. Podrobnosti naleznete v celních předpisech jednotlivých zemí.**
Zpracování zásilek
Uzávěrka pro odeslání následující den – Většina objednávek přijatých do 21:00 bude zpracována a odeslána následující pracovní den. Objednávky mohou být pozdrženy, pokud nelze ověřit doručovací adresu nebo pokud jsou údaje o platbě označeny naším systémem proti podvodům. Hurom Europe nenese odpovědnost za zpoždění zpracování, která nejsou v naší moci.
* V období promo akcí může dojít ke zpoždění odeslání z důvodu velkého objemu objednávek.
Potvrzení podpisu – Hurom Europe si vyhrazuje právo vyžadovat potvrzení podpisu při jakékoli zásilce. Náš zákaznický servis nemá oprávnění zrušit požadavek na podpis.
Změny objednávek / žádosti o zrušení – Není možné slučovat více objednávek. Jakmile je objednávka odeslána do skladu, nelze ji zrušit ani upravit. Objednávky se do skladu odesílají denně ve 23:00 SEČ. Pokud zjistíte chybu ve své objednávce, kontaktujte nás co nejdříve. Za zrušení objednávky po jejím odeslání do skladu bude účtován poplatek za přerušení.
Zpoždění dopravce – Hurom Europe nenese odpovědnost za zpoždění způsobená dopravcem. Předpokládané termíny doručení nejsou garantované.
Reklamace poškození při přepravě – Pokud máte podezření, že byl váš produkt během přepravy poškozen, pokuste se zásilku odmítnout a ihned nás kontaktujte na info@hurom-europe.cz. Nevybalujte obsah a ponechte obal v původním stavu. Pokud budeme podávat pojistnou událost, můžeme vás požádat o fotografie poškození. Nový kus vám zašleme co nejdříve. Poškození nebo chybějící zboží musí být nahlášeno do 3 kalendářních dnů od doručení.
Reklamace vadného zboží – Pokud obdržíte odšťavňovač, který považujete za vadný, kontaktujte náš zákaznický servis. Pomůžeme vám s diagnostikou, výměnou nebo ověřením záruky.
Vrácení zboží
14denní možnost vrácení nerozbaleného zboží:
Pro případ dárků od Hurom máte 14 kalendářních dnů od doručení na vrácení nerozbaleného zboží. Zboží musí být nepoškozené a zapečetěné v původním obalu. Příslušenství nelze vrátit.
Na vrácení rozbaleného přístroje máte 14 kalendářních dnů od doručení. Pokud si koupi rozmyslíte, máte nárok na vrácení peněz, avšak zboží nesmí být použito a náklady na obousměrnou dopravu ve výši [počáteční doprava + zpětné doručení] hradí zákazník.
Poškozené vrácení – Při poškození, použití nebo chybějících doplňcích/dokumentech může být účtován poplatek za opětovné naskladnění až do výše 50 %. Odpovědnost za poškození při zpětné přepravě v důsledku nevhodného balení nese zákazník.
Poplatek za komerční vrácení – Otevřené komerční přístroje podléhají poplatku za opětovné naskladnění ve výši 30 %.
Poplatek za čištění – Pokud je produkt vrácen neumytý, bude účtován poplatek za čištění ve výši 15 %.
**Příslušenství nelze vrátit.
Vrácení zboží zakoupeného pouze na Hurom-europe.cz – Přijímáme pouze vrácení přístrojů zakoupených přímo na www.hurom-europe.cz. Prodej příslušenství a náhradních dílů je konečný a nelze jej vrátit. Pro produkty zakoupené jinde kontaktujte příslušného prodejce.
Jak vrátit zboží
Autorizace vrácení – Kontaktujte náš tým (info@hurom-europe.cz). Připravte si číslo původní objednávky, abychom mohli dohledat její detaily. Nezajišťujeme bezplatné vrácení, náklady na dopravu zpět hradí zákazník.
Původní balení – Zboží musí být vráceno v původním obalu včetně všech doplňků a dokumentů.
Neautorizované vrácení – Hurom nepřijímá vrácení bez autorizace. V takovém případě vám bude účtována přeprava zpět. Za ztracené nebo poškozené zásilky při nedodržení postupu neneseme odpovědnost.
Důležité – Pokud Hurom zašle zpětný štítek ve výjimečných případech, je nutné vrácení provést do 7 pracovních dnů. Jinak nemusí být plná refundace zaručena.
Vrácení peněz
Schválení vrácení – Jakmile obdržíme vrácené zboží, náš zákaznický tým jej zkontroluje podle výše uvedených podmínek a schválí vrácení peněz.
Zpracování refundace – Po schválení bude částka ihned vrácena na původní platební metodu. V případě dotazů na termín připsání kontaktujte svého poskytovatele platby. Náklady na dopravu se nevracejí.
Máte dotazy?
Pro více informací o dopravě a vracení zboží vyplňte náš kontaktní formulář nebo kontaktujte náš zákaznický servis:
Email: info@hurom-europe.cz
Pracovní doba: 9:00–15:00, PO – PÁ (kromě svátků)